S?odka tajemnica hoteli Mercure

Ju? po raz czwarty marka Mercure zaprasza swoich go?ci do wspólnego delektowania si? smakiem czekolady. Sweet Secret by Mercure to wyj?tkowa oferta pobytu w hotelu, w ramach której klienci otrzymuj? kolekcj? r?cznie wykonanych pralin oraz dodatkowe korzy?ci. W tym roku kampania rusza 22 marca w hotelach marki w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej.

S?odka oferta

Marka realizuje wyj?tkow? kampani? Sweet Secret by Mercure. Klienci, którzy ju? dzi? zdecyduj? si? na rezerwacj? minimum dwóch noclegów ze ?niadaniem w dniach od 22 marca do 31 maja 2016 r. otrzymaj? do 30% zni?ki na pobyt, bezp?atny dost?p do Internetu oraz s?odki upominek w postaci kolekcji r?cznie wykonanych czekoladowych pralin. Dodatkow? korzy?ci? s? tak?e potrójne punkty w programie lojalno?ciowym Le Club AccorHotels na wszystkie rezerwacje dokonane przez ko?cem kwietnia.

Czekoladowe menu Podczas trwania oferty, w restauracjach hoteli Mercure wprowadzone zostan? specjalne propozycje w menu. Klienci b?d? mogli delektowa? si? smakiem wyj?tkowych czekoladek przygotowanych przez firm? Karmello, znan? od lat ze swojej pasji do r?cznie robionych specja?ów. Na szczególn? uwag? zas?uguj? trzy, stworzone dla marki Mercure wykwintne praliny o smaku figi w ciemnej czekoladzie, szarlotki i rokitnika. Dla koneserów s?odko?ci chc?cych pozna? wszystkie smaki, dost?pne b?d? zestawy zawieraj?ce 9 lub 16 wykwintnych czekoladek. Ponadto, go?cie b?d? mogli skosztowa? aromatycznej kawy Gourmand podawanej z trzema pralinami. W menu znajdzie si? równie? deser w postaci ciasta czekoladowego serwowanego z lodami.

Sweet Secret by Mercure to wyj?tkowa kampania, oferuj?ca go?ciom dodatkowe korzy?ci podczas pobytu w hotelach marki Mercure. Po sukcesie poprzednich trzech edycji, w tym roku zdecydowali?my si? wprowadzi? ofert? w 31 hotelach marki w ca?ym regionie Europy ?rodkowo - Wschodniej. Zale?y nam, aby coraz wi?cej go?ci mog?o skorzysta? z naszej propozycji, a pobyt w hotelu zosta? im umilony s?odkim upominkiem przygotowanym przez polsk? firm? s?yn?c? z wyj?tkowych wyrobów czekoladowych wysokiej jako?ci – podkre?la Joanna ?wierkosz, VP Marketing, Quality and Loyalty w Polsce i Europie ?rodkowo-Wschodniej. Kampania promocyjno – informacyjna oferty Sweet Secret by Mercure ma miejsce zarówno w hotelach jak i w Internecie. Marka zdecydowa?a si? skupi? przede wszystkim na komunikacji z klientami za po?rednictwem social mediów.

Komentarze
#77061 | upumumogiqa dnia listopad 19 2018 14:03:53
Usually xvm.fsrb.konfera.pl.xvg.li displacement, un-circumcised hangover buy topamax online global warming argumentative essay pro euthanasia essay buy essays online personal loans in charleston sc personal loans without credit check payday loans canadian pharmacy online buy propecia online pro gun control essay cash advance toledo ohio nearest disclose stunned, immunoglobulin distance.
Dodaj komentarz
Nick:

Kod potwierdzaj膮cy:
Kod potwierdzaj膮cy


Zasady u偶ytkownik贸w

Dane kontaktowe

Kontakt z nami
kontakt@konfera.pl

Oferty promocyjne oraz materia艂y prasowe
kontakt@konfera.pl

Wszytkie prawa zastrzezone Konfera.pl
Projekt: ProjektWordpress.pl, Kodowanie: Daris - Theme Falcon - Powered by PHP-Fusion copyright 漏 2002 - 2013 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.