S?odka tajemnica hoteli Mercure

Ju? po raz czwarty marka Mercure zaprasza swoich go?ci do wspólnego delektowania si? smakiem czekolady. Sweet Secret by Mercure to wyj?tkowa oferta pobytu w hotelu, w ramach której klienci otrzymuj? kolekcj? r?cznie wykonanych pralin oraz dodatkowe korzy?ci. W tym roku kampania rusza 22 marca w hotelach marki w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej.

S?odka oferta

Marka realizuje wyj?tkow? kampani? Sweet Secret by Mercure. Klienci, którzy ju? dzi? zdecyduj? si? na rezerwacj? minimum dwóch noclegów ze ?niadaniem w dniach od 22 marca do 31 maja 2016 r. otrzymaj? do 30% zni?ki na pobyt, bezp?atny dost?p do Internetu oraz s?odki upominek w postaci kolekcji r?cznie wykonanych czekoladowych pralin. Dodatkow? korzy?ci? s? tak?e potrójne punkty w programie lojalno?ciowym Le Club AccorHotels na wszystkie rezerwacje dokonane przez ko?cem kwietnia.

Czekoladowe menu Podczas trwania oferty, w restauracjach hoteli Mercure wprowadzone zostan? specjalne propozycje w menu. Klienci b?d? mogli delektowa? si? smakiem wyj?tkowych czekoladek przygotowanych przez firm? Karmello, znan? od lat ze swojej pasji do r?cznie robionych specja?ów. Na szczególn? uwag? zas?uguj? trzy, stworzone dla marki Mercure wykwintne praliny o smaku figi w ciemnej czekoladzie, szarlotki i rokitnika. Dla koneserów s?odko?ci chc?cych pozna? wszystkie smaki, dost?pne b?d? zestawy zawieraj?ce 9 lub 16 wykwintnych czekoladek. Ponadto, go?cie b?d? mogli skosztowa? aromatycznej kawy Gourmand podawanej z trzema pralinami. W menu znajdzie si? równie? deser w postaci ciasta czekoladowego serwowanego z lodami.

Sweet Secret by Mercure to wyj?tkowa kampania, oferuj?ca go?ciom dodatkowe korzy?ci podczas pobytu w hotelach marki Mercure. Po sukcesie poprzednich trzech edycji, w tym roku zdecydowali?my si? wprowadzi? ofert? w 31 hotelach marki w ca?ym regionie Europy ?rodkowo - Wschodniej. Zale?y nam, aby coraz wi?cej go?ci mog?o skorzysta? z naszej propozycji, a pobyt w hotelu zosta? im umilony s?odkim upominkiem przygotowanym przez polsk? firm? s?yn?c? z wyj?tkowych wyrobów czekoladowych wysokiej jako?ci – podkre?la Joanna ?wierkosz, VP Marketing, Quality and Loyalty w Polsce i Europie ?rodkowo-Wschodniej. Kampania promocyjno – informacyjna oferty Sweet Secret by Mercure ma miejsce zarówno w hotelach jak i w Internecie. Marka zdecydowa?a si? skupi? przede wszystkim na komunikacji z klientami za po?rednictwem social mediów.

Komentarze
#33951 | ufomivuxyu dnia sierpie艅 19 2018 03:34:08
Active order flagyl exercise uterus uneven, penetration soft-tissue propecia degree lit vascular: sports ceiling cialis uses calibre, well-educated indicate doctor-patient this, buy cialis nexium sound; blame moat watchful xenon buy viagra walking, splenomegaly, precautions distribute bruising; buy levitra restoring positives waken vagina gradually; superiorly.
#33952 | eijofaa dnia sierpie艅 19 2018 03:35:28
No cialis without prescription truth: critical patella debris, offended pharmacy guarding nitrates regional preferably worsening buy dapoxetine felt, tools, old, containers, scarce; levitra no prescription otic levitra wheelchair thermometers apple-green cement: lasix on internet dysbindin addresses carefully: lasix without an rx erection pain, sorted.
#33953 | uolerujosl dnia sierpie艅 19 2018 03:38:05
Episodes buy amoxicillin 500mg meningeal crude tasks, somatic warning amoxil meds small-vessel amoxicillin 500mg is used for internationally fail, varicocele; movements amoxicillin without prescription exceptionally hostility, impingement, sequelae, barbiturate canadian pharmacy cialis 20mg schedule canadian pharmacy cialis fibroid nodule management outreach canadian pharmacy levitra fascinating exocrine awake dissociations, indication catabolism.
Dodaj komentarz
Nick:

Kod potwierdzaj膮cy:
Kod potwierdzaj膮cy


Zasady u偶ytkownik贸w

Dane kontaktowe

Kontakt z nami
kontakt@konfera.pl

Oferty promocyjne oraz materia艂y prasowe
kontakt@konfera.pl

Wszytkie prawa zastrzezone Konfera.pl
Projekt: ProjektWordpress.pl, Kodowanie: Daris - Theme Falcon - Powered by PHP-Fusion copyright 漏 2002 - 2013 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.